Feeds:
Innlegg
Kommentarer

Archive for 12. oktober 2008

Dagens

Min bedre halvdel er på vei hjem fra Skottland og  sender melding:

-Skal jeg kjøpe med noe spesielt?

-Ja, oppvask-tabletter, doruller og håndsåpe.

——–

I det jeg sender jeg meldingen skjønner jeg at han  mest sannsynlig står i taxfree’en i Skottland og sikkert får seg en god latter over ønskene mine 🙂

Noen ganger så står ikke parfyme øverst på ønskelisten altså. 😉

Read Full Post »

En fin søndag!

Etter å ha spist kake hos en gammel venninde og hvilt alle mine M.E-timer, så kom jeg til den tiden da jeg skulle sette mine siste innkjøpte løker.

Været er herlig friskt og jeg har god hjelp av min 5-åring. Beddet var ferdig spadd, så det skulle være lett for meg å sette dem. Tåler ikke den spaingen desverre, selv om jeg ikk kan la være innimellom. Det ble 4-5 spatak i dag som jeg sikkert må betale for ganske snart med sviing i musklene og hodevondt. Håper dette slipper snart, så jeg i igjen en gang kan utfolde meg med hardt arbeid. Noe jeg liker. Elsker det å grave i jorda. Det gir en så fin ro.

Så har også jeg vasket noen potter i år. Britt Åse går jo foran med ett eksempel jeg ikke klarer å følge opp, men jammen ble ikke noen av mine potter renere denne høsten også. Legg merke til at jeg skriver renere og ikke helt rene 😉

 

 

 

 

 

 

Se på denne her. Denne store villjordbæren fant jeg i grøften for ett par år siden. Den ble plantet i god jord i en pallekasse og der stortrives den! Den gir meg fortsatt store flotte villmarks-jordbær, selv nå langt ut i oktober!

 

 

 

Jeg tror jeg må lage meg ett hagekart så jeg kan huske hva slags planter jeg har. Er jo helt grønn på navn!

Read Full Post »

Uten tilsatt sukker

Uten tilsatt sukker er en setning som går igjen på produkter nå som er erstattet av en eller annen kunstig sukkererstatning.

F.eks disse t produktene:

 Høres ikke setningen Uten tilsatt sukker    litt rar ut?

Uten sukker eller Ikke tilsatt sukker er bedre setninger i mine ører.      

Eller er det bare meg som har gått glipp av en måte å formulere seg rett på?

Det ser kanskje slik ut. 😉

Read Full Post »